Setul Mis and Match de la GRAPAT, este un joc creativ de mozaic ce contine peste 400 de cuburi mici din lemn in 36 de culori ale curcubeului. Piesele vin impreuna cu o cutie din lemn compartimentata, pentru depozitare si sortare. Setul poate fi folosit pentru joc liber, dar si pentru crearea de mozaicuri sau explorarea de forme geometrice. De la sortare si numarare la stivuire si constructie, setul Mis and Match ofera o multitudine de oportunitati de invatare. Copiii pot experimenta cu degradeuri de culori, pot exersa abilitatile motorii fine si se pot implica in explorari senzoriale.
Setul Mis and Match este un set de inspiratie Montessori, care captiveaza atat copiii, cat si adultii, datorita multiplelor posibilitati de creatie si a culorilor vibrante. Este un produs premiat in anul 2024 de The National Parenting Center, o organizatie care reuneste experti respectati din domeniul cresterii si dezvoltarii copilului.
Seturile Grapat incurajeaza gandirea creativa si libera si sunt compatibile intre ele. Fara instructiuni, incurajeaza joaca nestructurata, adaptandu-se nevoilor fiecarui copil in diferite etape de invatare. Materialele pot fi folosite pentru a pune in scena povesti, pentru construirea unor microlumi, dar si pentru activitati de explorare senzoriala, logica-matematica si limbaj.
Ambalaj din carton solid, ZERO plastic, ceea ce face setul de la GRAPAT, Mis and Match, un produs 100% sustenabil.
Dimensiuni cuburi din lemn: 1 x 1 x 1 cm
Dimensiuni cutie din lemn: 33.5 x 14 x 4.5 cm
Produs in Spania de GRAPAT.
GRAPAT a luat nastere din dorinta de a oferi copiilor o joaca libera si autentica, fara limite impuse. Inspirat de creativitatea copiilor, brandul promoveaza jocul simplu, bazat pe imaginatie si explorare. Mutarea in afara orasului i-a ajutat pe fondatori sa creeze jucarii care respecta copilaria, natura si viitorul.
De la un mic atelier de familie, Grapat a devenit un brand global prezent in peste 62 de tari, pastrandu-si autenticitatea. Piesele sunt realizate manual, vopsite cu grija si inspirate din natura. Cu o crestere sustenabila, brandul incurajeaza joaca deschisa si creativitatea, ghidat de deviza „Be free, play open!”.
Recenzii
Șterge toate filtreleNu există recenzii până acum.